Support & Service

Op de afdeling customer services komen alle vragen van klanten binnen. Het team is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij beantwoorden vragen en dragen oplossingen aan. Het team heeft veel ervaring en technische kennis van onze producten. De kennis is voornamelijk binnen de organisatie opgedaan.

Minimaliseren van stilstand

We kiezen bewust voor flexibiliteit en directe lijnen. Onze afdelingen zijn gehuisvest in één ruimte, waardoor we elkaar snel kunnen helpen en oplossingsgericht kunnen handelen. Onderling overleg is hierdoor heel makkelijk. Met elkaar ontstaan de meest prachtige oplossingen, waarmee een klant snel weer op weg wordt geholpen. Onze allround service monteurs zijn zeer ervaren in mechanische, elektrische, hydraulische en pneumatische elementen.

Hulp of afstand

Veel van onze klanten verzorgen het kleine onderhoud aan de machines zelf. Ook storingen weten zij over het algemeen goed zelf op te lossen. Als ze er niet meer uitkomen bellen ze ons en kunnen we met remote control de status van de machine inzien. In een aantal gevallen kunnen we de storing telefonisch oplossen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan sturen we een monteur. Uiteraard gaat hij goed voorbereid op pad. Zijn uitrusting bevat de juiste onderdelen en gereedschappen én de monteur is goed geïnformeerd over de machine. Het spreekt voor zich dat een machine die stilstaat de hoogste prioriteit heeft.

BENADER ONS